Al undervisning betales månedsvis forud og forfalder d. 1. i hver måned.

Tilmelding og betaling sker via klubmodul (se link i topmenu under "tilmeld/shop", hvor man opretter en profil og herefter tilmelder sig kontingentbetaling og hold.

Ønsker man at få en prøvetime, er det muligt at bestille dette (bookes under "Event"), før man tegner sig som medlem eller tilmelder sig hold. Man skal dog stadig oprette en profil.

Opsigelse skal ske til underviseren, med én måneds varsel, til den 1. i måneden.

PRISER PR. MDR (fra d. 1.12.2021):

Holdundervisning 1 gang ugentligt: 375 kr. (egen pony/hest: 275 kr.)

Enkelt holdlektion/prøvelektion: 100 kr.

Halvpart: 950 kr. (2 gange undervisning pr. uge og selvstændig ridning fredag eller søndag)

Helpart: 1.350 kr. (3 gange undervisning pr. uge og selvstændig ridning fredag og søndag)

Enelektion (30 minutter): 240 kr. (incl. 40 kr. til leje af pony/hest). Ryttere, der har part betaler dog ikke for leje af hest.

Ved betalingsrestancer for medlemsskab, holdlektioner og parter, er det ikke muligt at få enelektioner på rideskolens elevheste, før restancen er betalt, ligesom stævnedeltagelse heller ikke er mulig.

En holdlektion er 45 minutter.